onsdag, mars 28, 2007

Snart påske!!!











Ja då er det snart påske.. Ingen tvil om at det er et høgdepunkt i året!! Adle kjem heim i løpet av påsken. Øyvind og dei e heime, venke og maen og johanna kjem palmesøndag, bjarne og kånå og lisa kjem langfreddda og eg må reisa ut igjen langfredag.., eg riste på håve.., men arbeid er arbeid..., så sånn e det med den saken.. Eg går glipp av å få syngja påske morgen slukker sorgen på skiandakten 1. påskedag, men ska prøve å komme heim igjen ittepå å få med meg slutten på siste verset..






2 kommentarer:

Anonym sa...

Åhhhhhh...påååååske....det e høydepunk i året..det og jul!! Då e det full fart heim, på med skiå, pakk sekken..."far..kan du smøra skiå...?".."mor,kakao...?"hehehe..kor e stavadne mine...?Den sekken eg hadde ifjor...huå..ka..oioioioi...for et HERLIG virrvarr..:) Håpe solå skin frå skyfri himmel!!
Vett du ka eg hørte lyden av på tv...prison break...åhhhh...glede meg te sesong2 kjem på dvd..
Go vakt på arbeid,Tovsle..å so tur te dalsnuten!!:)

Anonym sa...

Så jillt me Kjetilstad blogg. God påske!! :)